مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 09:452020-11-19سياسي

لغو پروژه مشارکتی کمپ اقامتی شورابیل


رییس شورای اسلامی شهر اردبیل از لغو قرارداد پروژه مشارکتی کمپ اقامتی شورابیل با اکثریت آرای اعضای شورای شهر اردبیل خبر داد.

- جواد انصاری 39 آبان در یکصد و بیست و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در دور پنجم با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج به عنوان میراث گران سنگ امام راحل و انقلاب اسلامی، امروز در همه عرصه ها اسباب عزت و افتخار این کشور است.

وی تصریح کرد: بسیجیان دلاور در همه عرصه ها حضور آگاهانه در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی داشتند و قطعا در ادامه حیات طیبه انقلاب اسلامی به وظیفه خطیر خود به شایستگی عمل خواهند کرد.

رییس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: آزادی سوسنگرد و شهیدانی که در این مسیر عزتمندانه تقدیم کردیم، برای همیشه تاریخ در سربرگ افتخارات و عظمت این ملت به یادگار خواهد ماند.

انصاری به برگزاری جلسات شورای شهر اردبیل در ایام کرونا با حضور اعضا و چند نفر از خبرنگاران اشاره کرد و افزود: ما تلاش می کنیم در کمتر از یک ساعت جلسات را جمع بندی کرده و با تاکید ستاد استانی کرونا، در جهت حل مشکلات مردم طرح ها و لوایح را مورد بررسی قرار دهیم.

وی به مزایده شهرداری در فروش اموال و مایملک خود اشاره کرد و ادامه داد: در کنار فروش این مایملک به صورت کارشناسی و دقیق، اولویت شهرداری باید بازگشایی معابر و مسیرهای اصلی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو پروژه مشارکتی کمپ اقامتی شورابیل

لغو پروژه مشارکتی کمپ اقامتی شورابیل