مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 10:102020-11-19حوادث

عوامل برگزار کننده عروسی کرونایی در فسا دستگیر شدند


فرماندار فسا خبر از دستگیری عوامل برگزار کننده شامل پدر داماد و گروه ارکستر یک عروسی به دلیل برهم زدن سلامت عمومی در این شهرستان خبر داد.

- حسین آرگیو در گفت و گو با با متخلفان کرونایی و کسانی که بهداشت عمومی مردم را به خطر می اندازند برخورد می شود افزود: با دستور دادستانی فسا این بار گروه پدر داماد و ارکستر که در یکی از روستاهای بخش ششده و قره بلاغ در حال اجرای برنامه در یک عروسی بود توسط نیروی انتظامی بازداشت ابزار و آلات موسیقی آن ها جمع آوری و توقیف شد.

فرماندار فسا تاکید کرد: تمامی افراد هنجارشکن با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی سلامت عمومی جامعه را به خطر می اندازند طبق قانون مجازات اسلامی و توسط دادستانی با ایشان برخورد می شود.

آرگیو افزود: دادستان عمومی بر اساس قوانین و مقررات همچنین مصوبات ستاد کرونا اقدامات لازم در خصوص برخورد با برگزار کنندگان این مراسم ها را در دستور کار قرار داده است.

فرماندار فسا با بیان اینکه تمامی مجالس عروسی عزا ختم و تشییع با تجمع بیش 15 نفر ممنوع است افزود: در این خصوص به صورت جدی با برگزارکنندگان برخورد خواهد شد و همچنین تمامی اتومبیل هایی که به صورت کاروان در مجالس عروسی و عزا شرکت کنند جریمه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل برگزار کننده عروسی کرونایی در فسا دستگیر شدند

عوامل برگزار کننده عروسی کرونایی در فسا دستگیر شدند