مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 10:152020-11-19اقتصادي

لزوم تفکیک بدهکاران دانه درشت بانکی از تولیدکنندگان واقعی


مدیران بانک ها باید با شناسایی بدهکاران دانه درشت و تفکیک آنان از تولیدکنندگان واقعی، نسبت به تسویه بدهی آنان اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مد ظله العالی) در خصوص حمایت از جهش تولید و ماده 31 سند امنیت قضایی ابلاغی از سوی ریاست محترم قوه قضاییه تأکید کرد.

وی یادآور شد: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن و در شرایطی که وضعیت معیشتی مردم تحت تأثیر تحریم های ظالمانه قرار گرفته است، جلسات کاربردی متعددی در کارگروه حقوقی و پژوهشی ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضایی استان با موضوع تعامل بانک ها برگزار شده و بسیاری از مشکلات سرمایه گزاران و فعالین اقتصادی با رسیدگی خارج از نوبت مرتفع گردیده است.

رییس ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان هرمزگان با تأکید بر اینکه مطالبات بانک ها، سرمایه عموم مردم و بیت المال است، از مدیران بانک های استان خواست با تسریع در وصول معوقات و شناسایی بدهکاران دانه درشت که با سوء استفاده، سرمایه مردم را اخذ نموده و از پرداخت بدهی به طرق مختلف طفره می روند را در دستور کار ویژه خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تفکیک بدهکاران دانه درشت بانکی از تولیدکنندگان واقعی

لزوم تفکیک بدهکاران دانه درشت بانکی از تولیدکنندگان واقعی