مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 10:402020-11-19اجتماعي

ابلاغ طرح بزرگ شهید سلیمانی به منظور حمایت از نیازمندان در آستانه موج سوم کرونا


مدیرکل امور اجتماعی و مشارکتهای سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سازمان اوقاف با خدمت به محرومین یاد و نام شهید سلیمانی را گرامی می دارد.

- مدیرکل امور اجتماعی و مشارکتهای سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سازمان اوقاف با خدمت به محرومین یاد و نام شهید سلیمانی را گرامی می دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا معممی مقدم درباره این طرح اظهار کرد: در آغاز هفته بسیج و آستانه سالگرد شهادت مظلومانه سردار بزرگ مدافعان حرم شهید سلیمانی، مسئولین و دست اندرکاران بقاع متبرکه به عنوان مدافعان و خادمان حرم های متبرکه، وظیفه خود می دانند که نام و یاد این سردار رشید اسلام را که اگر مجاهدتهای او و یارانش نبود، امروز اثری از این حرم ها نبود، گرامی بدارند.

وی افزود: در راستای گرامی داشت یاد و نام این سردار عزیز، هر کس وظیفه ای دارد که اولا باید آن را به خوبی بشناسد و در ثانی به آن به خوبی عمل کند.

وظیفه امروز ما الهام گرفته از جمله ای است که سردار دلها در قضیه سیل خوزستان فرمودند و بیان کردند: جوانانی که اشتیاق زیادی برای اعزام به سوریه و دفاع از حرم دارند، بهتر است به خوزستان بیایند.

وی همچنین افزود: امروز یقینا اگر سردار در بین ما بود، کمک به پیشگیری از بیماری کرونا و کمک به آسیب دیدگان کرونا را نشانه می گرفت و همگان را به آن سمت و سو سوق می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ طرح بزرگ شهید سلیمانی به منظور حمایت از نیازمندان در آستانه موج سوم کرونا

ابلاغ طرح بزرگ شهید سلیمانی به منظور حمایت از نیازمندان در آستانه موج سوم کرونا