مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 11:052020-11-19بين الملل

مخالفت ائتلاف فتح عراق با کاهش نیروهای آمریکایی: باید همه نیروهای خارجی خارج شوند


عضو ائتلاف پارلمانی فتح عراق تاکید کرد این ائتلاف با تصمیم کاهش شمار نیروهای آمریکایی در عراق مخالف است و خواهان خروج کامل و نهایی تمام نیروهای خارجی از عراق است.

- مخالفت ائتلاف فتح عراق با کاهش نیروهای آمریکایی: باید همه نیروهای خارجی خارج شوند عضو ائتلاف پارلمانی فتح عراق تاکید کرد این ائتلاف با تصمیم کاهش شمار نیروهای آمریکایی در عراق مخالف است و خواهان خروج کامل و نهایی تمام نیروهای خارجی از عراق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، کریم علیوی ، عضو ائتلاف پارلمانی فتح عراق تاکید کرد، این ائتلاف با تصمیم کاهش شمار نیروهای آمریکایی در عراق مخالف است و خواهان خروج کامل و نهایی تمام نیروهای خارجی از عراق است.

علیوی در گفت وگو با پایگاه خبری بغداد الیوم گفت: ائتلاف فتح و همه گروه های ملی دیگر خواهان خروج تمام نیروهای خارجی و نه فقط آمریکایی از عراق هستند.

تصمیم به کاهش شمار این نیروها امری غیرقابل پذیرش است زیرا مصوبه پارلمان در این باره روشن و صریح بود و بر خروج نظامیان خارجی از سراسر عراق از جمله اقلیم کردستان تاکید دارد.

این عضو ائتلاف فتح با بیان اینکه مطالبات برای خروج همه نیروهای آمریکایی و خارجی از عراق ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: کاهش شمار نیروهای خارجی در عراق ما را به عقب نشستن از این خواسته مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت ائتلاف فتح عراق با کاهش نیروهای آمریکایی: باید همه نیروهای خارجی خارج شوند

مخالفت ائتلاف فتح عراق با کاهش نیروهای آمریکایی: باید همه نیروهای خارجی خارج شوند