مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 11:202020-11-19سياسي

مساجد محور اصلی اجرای برنامه های هفته بسیج قرار گیرند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر لزوم تبیین برکات بسیج برای عموم مردم گفت: مساجد در هفته بسیج به صورت حقیقی و مجازی محور اصلی اجرای برنامه ها قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و شماری از مسؤولان سپاه استان در آستانه هفته بسیج اظهار کرد: بسیج آثار و برکات بسیار زیادی دارد که باید این آثار برای عموم مردم تبیین شود.

وی افزود: هفته بسیج فرصت بسیار مناسب و خوبی برای تبلیغ برنامه ها، اهداف و دستاوردهای بسیج است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: بسیج هر جا اعم از مسجد، مدرسه، دانشگاه، بازار، درمانگاه و دیگر اماکن حضور داشته باشد، پاکی و برکت را به همراه خود دارد.

شاهچراغی با تأکید بر اینکه همگان باید بسیج را به عنوان نهادی پربرکت بشناسند، تأکید کرد: تجلیل از بسیجیان در هفته بسیج امری بسیار پسندیده است.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی حال حاضر کشور گفت: بین بسیجیان افرادی هستند که به لحاظ مالی بسیار ضعیف هستند؛ بنابراین باید این افراد، شناسایی شده و مورد دستگیری قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: برای کمک مالی به نیازمندان می توان از ظرفیت خیران و افراد نیکوکار استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد محور اصلی اجرای برنامه های هفته بسیج قرار گیرند

مساجد محور اصلی اجرای برنامه های هفته بسیج قرار گیرند