مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 11:552020-11-19سياسي

ممنوعیت برگزاری جشن سال نو میلادی در تاجیکستان به دلیل کرونا


ستاد کشوری مقابله با ویروس کرونا تاجیکستان با هدف جلوگیری از شیوع موج دوم این ویروس برگزاری جشن عمومی سال نو میلادی در این کشور را ممنوع اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، با تصمیم ستاد کشوری مقابله با ویروس کرونا به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تجلیل گسترده از سال نو میلادی ممنوع شد.

بنابر این تصمیم، برگزاری تمام رویدادهای جشنی مانند سازماندهی درخت سال نو، برنامه های فرهنگی و سایر برنامه ها به مناسبت سال نو میلادی ممنوع است.

گردش مردم در پارک ها، میادین، خیابان ها و سایر اماکن عمومی تنها با رعایت اجباری قوانین بهداشت شخصی و عمومی، استفاده از ماسک و فاصله 1.

5 تا 2 متری اجتماعی مجاز است.

ستاد کشوری مقابله با ویروس کرونا تاجیکستان، وزارت بهداشت و وزرات کشور را موظف به ضدعفونی کردن پارک ها، میادین، خیابان ها و سایر اماکن عمومی کرده است.

همچنین به وزارت بهداشت و آموزش و پرورش برای کنترل شدید رعایت قوانین بهداشت شخصی و عمومی در مدارس و دانشگاه ها دستور مربوطه صادر شده است.

بر اساس آمار وزارت بهداشت تاجیکستان، شمار افراد مبتلا به ویروس همه گیر کرونا در این کشور به 11 هزار و 731 نفر رسیده است.

از این میان 86 تن فوت کرده اند و 11 هزار و 105 تن دیگر بهبود یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت برگزاری جشن سال نو میلادی در تاجیکستان به دلیل کرونا

ممنوعیت برگزاری جشن سال نو میلادی در تاجیکستان به دلیل کرونا