مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 12:252020-11-19سياسي

بسیج درخدمت به مردم پیشرو و امید آفرین بوده است


معاون هماهنگ کننده سپاه قم با بیان اینکه بسیج در تمام عرصه ها پیشرو خدمت بوده گفت: بسیجیان در سراسر کشور بدون منت برای رضای خدا در تمامی حوزه ها فعالیت دارند و همیشه در صف اول بوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز جمله برنامه های هفته بسیج است، گفت: همچنین طرح نذر ماسک توسط بسیج اصناف با توزیع 70 هزار ماسک رایگان بین مردم و اصناف، ایستگاه سلامت توزیع ماسک نیم بها با مشارکت بسیج دانشجویی با ظرفیت تولید روزانه 50 هزار ماسک، توزیع 10 هزار ماسک برای کارگران ساختمانی و توزیع 300 بسته معیشتی به همت بسیج کارگری استان نیز از دیگر برنامه های این هفته است.

رییس ستاد بزرگداشت هفته بسیج با اشاره به اینکه طرح پایش و عارضه یابی با عاملیت بسیج مهندسین صنعت و بسیج کارگری و همچنین طرح عمران روستا توسط بسیج مهندسین عمران نیز 2 طرح دو ساله است که در هفته بسیج مجدداً آغاز می شود، افزود: 20 مورد میز خدمت توسط بسیج ادارات تا پایان سال و همچنین اهدای خون در سوم آذرماه با مشارکت کارکنان بسیج عضو ادارات و کارخانجات و بسیج پیشکسوتان، در قالب برنامه های هفته بسیج است که در هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی از توان بسیج در امیدآوری و کاهش و رفع مشکلات اجتماعی، با حضور 65 مشاور در زندان مرکزی، حضور طلاب بسیجی در بیمارستان ها، تکمیل روند درمان معتادین پس از مرحله سم زدایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج درخدمت به مردم پیشرو و امید آفرین بوده است

بسیج درخدمت به مردم پیشرو و امید آفرین بوده است