مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 13:012020-11-19بين الملل

دوست سابق ایوانکا ترامپ: او باکتری طاعون است


یک روزنامه نگار به نام لیساندرا اورستروم با انتشار مقاله تندی درباره دوست سابقش ایوانکا ترامپ در مجله ونتی فر او را به بسیاری اخلاق های بد متهم کرده و او را به باکتری طاعون تشبیه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ارم نیوز، اورستروم 38 ساله، دوست بسیار نزدیک ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ، رییس جمهوری فعلی آمریکا بوده و آن دو در یک مدرسه خصوصی در محله ثروتمندنشین آپر ایست ساید در نیویورک تحصیل می‌کردند، روابط آنها برای سال‌ها بسیار خوب بود تا حدی که ایوانکا او را به عنوان ساق‌دوش خود در روز ازدواجش با جارد کوشنر انتخاب کرد.

اما ارتباط آنها از فردای روز ازدواج قطع شد، اورستروم در این رابطه گفت: می‌خواستم با ایوانکا درباره کار جدیدم صحبت کنم و نظر او را بدانم اما او به من گفت که کار دارد.

این روزنامه‌نگار در ادامه مقاله خود نوشت: در لبنان کار می‌کردم و حامی مساله فلسطین بودم به همین دلیل هم یک گردنبند داشتم که نامم به عربی روی آن نوشته شده بود اما آن موجب نارضایتی ایوانکا شده بود.

او گاهی به من می‌گفت که از این گردنبند متنفرم.

یک شب هم موقع صرف شام به آن نگاه کرد و گفت، چه طوری می‌توانی از چنین چیزی استفاده کنی؟ این گردنبند فریاد می‌زند: تروریست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوست سابق ایوانکا ترامپ: او باکتری طاعون است

دوست سابق ایوانکا ترامپ: او باکتری طاعون است