مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 13:052020-11-19پزشكي

3500 نفر در مرکز و غرب استان سمنان مبتلای قطعی به کرونا هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: از ابتدای شیوع بیماری تا به امروز سه هزار و 503 نفر با ابتلای قطعی به کرونا در شهرستان های زیرمجموعه این دانشگاه شناسایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفوت کردند رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تأکید بر اینکه تاکنون درمجموع 495 نفر براثر ابتلاء به این بیماری فوت کردند، خاطرنشان کرد: هشت هزار و 453 نفر نیز به صورت سرپایی با جواب تست مثبت در این مجموعه های تحت مدیریت این دانشگاه شناسایی شدند.

دانایی بابیان اینکه آمارها نشان از این دارند که در یک موج بلند قرار داریم و وضعیت مطلوب نیست، یادآور شد: با اجرای موفق و کامل محدودیت ها، امکان دارد بتوانیم طی یک هفته آینده به ثبات و سپس به سمت کاهش موارد ابتلاء دست پیدا کنیم.

وی با تأکید بر اینکه از امروز تا سه هفته آتی احتمالاً موارد مرگ ومیر افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: طرح محله محور با عنوان مدیریت و کنترل ویروس کرونا به صورت محله محور و خانه محور بر پایه هر خانه یک پایگاه سلامت اجرا می شود.

افزایش 2 برابری ظرفیت آزمودن های کرونا در سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ابراز کرد: در بهترین شکل اجرای این طرح یک ماه آینده 30 درصد بستری و 10 درصد مرگ ومیر کاهش و طی سه ماه آینده 50 درصد بستری و 40 درصد مرگ ومیر کاهش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 نفر در مرکز و غرب استان سمنان مبتلای قطعی به کرونا هستند

3500 نفر در مرکز و غرب استان سمنان مبتلای قطعی به کرونا هستند