مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 14:152020-11-19اقتصادي

اعتبار 2 میلیاردی برای تکثیر ذخایر ماهیان خزر


مدیرکل شیلات گیلان با اشاره به اینکه رویکرد شیلات تکثیر و بازسازی ذخایر است، گفت: امسال دو میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی در بخش تکثیر و ذخایر ماهیان را داریم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل شیلات گیلان با اشاره به اینکه رویکرد شیلات تکثیر و بازسازی ذخایر است، گفت: امسال دو میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی در بخش تکثیر و ذخایر ماهیان را داریم.

عظیم مدبری در جلسه شورای کشاورزی شهرستان بندرانزلی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه در حوزه صید و صیادی 11 پره فعالیت دارند، اظهار کرد: در زمینه صید کیلکا 30 لنج صیادی فعالیت دارد و سال گذشته بیش از 4825 تن صید این ماهی انجام شد.

وی با اشاره به مجموع صید انجام شده از تالاب و دریا، گفت: چهار تعاونی صیادی در حاشیه تالاب داریم که سال گذشته 600 تن تولید داشتند و در مجموع صید انواع ماهی از تالاب و دریا 5747 تن صید با اشتغال 2214 نفر به طور مستقیم بود.

مدبری با بیان اینکه 115 مزرعه در زمینه آبزی پروری فعالیت دارند، تصریح کرد: 107 مزرعه در حاشیه تالاب قرار گرفته اند که حریم 25 هکتاری تالاب باعث شده نتوانیم پروانه برای تجهیز و افزایش بهره برداری به مزارع آبزی پروری و آب بندها بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 2 میلیاردی برای تکثیر ذخایر ماهیان خزر

اعتبار 2 میلیاردی برای تکثیر ذخایر ماهیان خزر