مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 14:152020-11-19اجتماعي

رزمایش مهرورزی در شیراز برگزار شد


رزمایش مهرورزی و کمک مومنانه، پنجشنبه 29 آبان و با حضور رییس کمیته امداد کشور و مسئولان ارشد استان فارس با هدف توزیع بسته های حمایتی ویژه نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا، - برگزار شد.

رزمایش مهرورزی و کمک مومنانه با هدف اهداث 1500 سری جهیزیه برای زوج های جوان، افتتاح 800 واحد مسکونی برای مددجویان، افتتاح 500 پنل خورشیدی برای اشتغال زایی افراد تحت پوشش، توزیع سه هزار تبلت برای تحصیل دانش آموزان، توزیع 2000 دستگاه وسائل گرامایشی در مناطق محروم و کلنگ زنی دو پروژه مسکن مددجویی با مشارکت خیرین در سطح استان فارس بود.

استاندار فارس، در رزمایش مهرورزی، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) علاوه بر نیازهای روزمره محرومین به مسائل طولانی مدت افراد تحت پوشش مانند تهیه خانه نیز توجه دارد و با ایجاد اشتغال زمینه خودکفایی و از تحت پوشش خارج شدن آن ها را فراهم می کند؛ هم اکنون فرزندان کمیته امداد مناصب بسیاری را در سطح مدیریت کشور در اختیار دارند.

عنایت الله رحیمی، با بیان این که همراهی و همدلی میان مسئولین و عزت مردم فارس در این مراسم بسیار پررنگ به چشم می آید، اظهارداشت: مردم ما با کمک های خود در دوران شیوع کرونا، بنی آدم اعضای یک پیکرند، که در آفرینش ز یک گوهرند را تعبیر کردند و با عمل به آموزه های دینی عملکرد افتخارآمیزی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش مهرورزی در شیراز برگزار شد

رزمایش مهرورزی در شیراز برگزار شد