مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 14:552020-11-19سياسي

طلاب خواهر انس خود را با قرآن بیشتر کنند


بانوان طلبه باید با آیات قرآن انس داشته باشند، بنا بر شرح لمعه، 500 آیه شریفه در قرآن با موضوع فقه و اجتهاد ارتباط دارد و طلاب باید این آیات را همراه با تفسیر بخوانند.

- ایسنا/قم مرجع تقلید شیعیان گفت: بانوان طلبه باید با آیات قرآن انس داشته باشند، بنا بر شرح لمعه، 500 آیه شریفه در قرآن با موضوع فقه و اجتهاد ارتباط دارد و طلاب باید این آیات را همراه با تفسیر بخوانند.

آیت الله نوری همدانی با صدور پیامی به مراسم اختتامیه دومین همایش کتاب سال بانوان که در سالن جلسات جامعه الزهرا برگزار شد، اظهار داشت: جامعه الزهرا(س) مرکز بسیار بزرگ حوزوی و شجره طیبه ای است که در زمان انقلاب تأسیس شد و در این مرکز بانوان با سعی و کوشش خودشان توانستند گام های برجسته ای بردارند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه بانوان در جامعه الزهرا(س) عظمت خود را ثابت کردند افزود: راه های چنین گام هایی قبل از انقلاب بر روی زنان بسته شده بود.

وی ادامه داد: زنان در قبل از انقلاب دودسته بودند دسته ای غرب گرا بودند و دسته ای در گوشه ای از خانه ها که راه های پیشرفت به رویشان بسته شده بود اما انقلاب این راه را باز کرد و امروز زنان در دانشگاه ها و مراکز حوزوی در حال تحقیق و تحصیل و رسیدن به قله های بالای علم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاب خواهر انس خود را با قرآن بیشتر کنند

طلاب خواهر انس خود را با قرآن بیشتر کنند