مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 15:102020-11-19پزشكي

صیانت از سلامت جامعه هدف اصلی محدویت ها


فرماندار کرج و فرمانده قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در شهرستان گفت: زمان آغاز اجرای طرح جدید محدودیت ها، از دقائق نخست بامداد روز شنبه اول آذرماه سال 1399 است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگا، مهر غفور قاسم پور اظهار کرد: بعد از دو هفته اجرای طرح، در عمل متناسب با روند و وضعیت شیوع و بروز بیماری درشهرهای مرکز استان البرز که مبتنی بر گزارش های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشت، درمان وآموزش پزشکی، است، تشخیص داده می شود که طرح محدودیت ها استمرار داشته باشد و یا تغییر و کاهش پیدا کند.

وی ضمانت اجرایی محدودیت های وضع شده را برابر با مصوبات شورای عالی امنیت ملی دانست و خاطرنشان ساخت: محدودیت های وضع شده به تصویب ستاد ملی (مدظله العالی)، معادل مصوبات شورای عالی امنیت ملی است، مقررات وضع شده درحکم قانون است و ضمن آنکه عموم مسئولان و مردم موظف به تبعیت از آن هستند، همه دستگاه های اجرایی نیز باید نهایت تلاش خود را دراجراء وتحقق عملی آن بکار بندند.

قاسم پور صیانت از سلامت جامعه را از اهداف اصلی قرارگاه ستاد مقابله با ازسوی مردم است که می توان بیماری کرونا را کنترل کرد و لذا از همه مردم صبور و بصیر می خواهیم تا که بدقت مراقب خود، خانواده خویش واطرافیان خود باشند وبعلاوه با اجرای مقررات بهداشتی و رعایت محدودیت ها به قطع زنجیره این بیماری کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از سلامت جامعه هدف اصلی محدویت ها

صیانت از سلامت جامعه هدف اصلی محدویت ها