مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 15:352020-11-19اجتماعي

جزییات محدودیت های ترافیکی از اول آذر در هرمزگان


رییس پلیس راهور استان با اشاره به اعمال طرح محدودیت های ترافیکی از یکم آذرماه در مبادی ورودی استان و شهرهای نارنجی و قرمز گفت: ورود و خروج وسیله نقلیه غیر بومی به شهرهای با وضعیت نارنجی وقرمز ممنوع و متناسب با کد اعلامی اعمال قانون می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجید صالح پور در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح محدودیت های ترافیکی از یکم آذرماه، بیان داشت: با توجه به شیوع شهرستان های بندرعباس، بستک، حاجی آباد، خمیر، رودان، قشم در وضعیت قرمز و نارنجی می باشند که ممنوعیت تردد در آنها اعمال می شود.

سرهنگ صالح پور تصریح کرد: در صورت ورود خودرو های شخصی با پلاک غیربومی به شهر های نارنجی در هر24 ساعت مبلغ 500هزار تومان اعمال قانون می شوند و در صورت ورود خودرو های با پلاکی غیر بومی به شهرهای قرمز درهر 24 ساعت مبلغ یک میلیون تومان جریمه می شوند.

این مسئول انتظامی یان داشت: ورود و خروج وسیله نقلیه غیر بومی به شهرهای با وضعیت زرد عادی و در صورت ورود خودروهای با وضعیت زرد به منطقه نارنجی وقرمز نیز غیرمجاز و متناسب با کد اعلامی اعمال قانون می شوند.

وی ادامه داد: پلیس راه وراهور استان با استقرار تیم های کنترلی و همپوشانی با سایر رده های انتظامی، امدادی، هلال احمر، بهداشت و درمان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات محدودیت های ترافیکی از اول آذر در هرمزگان

جزییات محدودیت های ترافیکی از اول آذر در هرمزگان