مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 15:352020-11-19اقتصادي

اعلام جزییات طرح جامع محدودیت های کرونایی در خرم آباد


فرماندار خرم آباد با بیان اینکه اصناف گروه های 2 و 3 و 4 شهرستان از ابتدای آذرماه به مدت 2 هفته تعطیل هستند، گفت: مقدمات کار فراهم و اطلاع رسانی های لازم به کسبه انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جعفر طولابی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای مصوبات ستاد مقابله با از طریق ستاد ملی و ابلاغ به همه شهرستان ها، امروز جلسه قرارگاه عملیاتی در فرمانداری خرم آباد برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز و در راستای مصوبات طرح جامع، تصمیماتی گرفته شد که از جمله مهمترین آن ها، تعطیلی تمامی اصناف مشمول گروه های 2 و 3 و 4 است.

فرماندار خرم آباد با بیان اینکه اصناف گروه های 2 و 3 و 4 شهرستان از ابتدای آذرماه به مدت 2 هفته تعطیل هستند، گفت: مقدمات کار فراهم و اطلاع رسانی های لازم به کسبه انجام شده است.

طولابی بیان داشت: از طریق دستگاه های متولی، اکیپ های نظارتی پیش بینی شده که از ابتدای آذر در سطح بازار حضور پیدا خواهند کرد و بر اساس مصوبه همه صنوف به جز گروه یک مابقی بایستی تعطیل شوند.

وی از تعطیلی همه مراکز آموزشی خبر و ادامه داد: مدارس و مراکز دانشگاهی و موسسات آموزش عالی، اماکن آموزشی بخش خصوصی و حوزه های علمیه همگی به مدت 2 هفته تعطیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات طرح جامع محدودیت های کرونایی در خرم آباد

اعلام جزییات طرح جامع محدودیت های کرونایی در خرم آباد