مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 17:552020-11-19سياسي

تلاش غرب برای اعمال فشار حداکثری بر ملت ها و کشورهای مستقل جهان


مشاور و دستیار عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به تلاش غرب برای اعمال فشار حداکثری علیه ملت ها و کشورهای مستقل جهان، گفت: امروز آمریکا دیگر تنها ابر قدرت جهان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان و سرلشکر رحیم صفوی، دستیار و مشاورعالی فرماندهی معظم کل قوا شامگاه پنجشنبه با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

سرلشکر یحیی رحیم صفوی در این نشست با اشاره به موقعیت استراتژیک و ویژه استان گیلان، اظهار داشت: این استان به دلیل همجواری با کشورهای همسایه و دسترسی به دریای خزر نقش مؤثری در توسعه صنعت صادرات کشور دارد.

وی گردشگری را یکی از ظرفیت های مهم و اثرگذار استان گیلان دانست و گفت: توجه ویژه به ظرفیت های داخلی سبب می شود تا بتوانیم طی 25 سال آینده مازاد تولیدات خود را به کشورهای همسایه صادر کنیم.

دستیار و مشاورعالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به تلاش غرب برای اعمال فشار حداکثری علیه ملت ها و دولت های مستقل جهان، تصریح کرد: امروز دیگر آمریکا تنها ابرقدرت جهان نیست بلکه یک قدرت در کنار سایر قدرت های نوظهور جهانی است.

صادرات یکی از عوامل مهم توسعه اقتصادی فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم توجه مسئولان استان گیلان بر لزوم استفاده از ظرفیت های این استان اظهار داشت: مواهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش غرب برای اعمال فشار حداکثری بر ملت ها و کشورهای مستقل جهان

تلاش غرب برای اعمال فشار حداکثری بر ملت ها و کشورهای مستقل جهان