مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 18:502020-11-19سياسي

2887 پروژه بیابان زدایی در کشور افتتاح می شود


مسئول بسیج سازندگی کشور با حضور در آیین پروژه بیابان زدایی در ماهشهر، از افتتاح دو هزار و 887 پروژه محرومیت زدایی در سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار زهرایی عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و افتتاح پروژه بیابان زدایی در ماهشهر، اظهار کرد: امسال هفته بسیج متفاوت تر از سال های گذشته خواهد بود چرا که دو هزار و 887 پروژه محرومیت زدایی در کشور افتتاح می شود.

وی افزود: بسیج سازندگی در این زمینه نیز دستگاه های اجرایی را کمک کرد تا پروژه های محرومیت زدایی انجام شوند و امروز افتتاح پروژه ها به صورت موضوعی انجام می شود.

مسئول بسیج سازندگی کشور در ادامه گفت: موضوع منابع طبیعی، بیابان زدایی و آبخیزداری امروز در خوزستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در این زمینه افتتاح هشت هزار هکتار در ماهشهر انجام می شود.

زهرایی اضافه کرد: از زمانی که تفاهم نامه منعقد شده تا به اکنون در سراسر کشور بر اساس گزارش کاری استان ها، 89 هزار هکتار بیابان زدایی، 48 هزار هکتار آبخیزداری و 112 هزار هکتار در اطفای حریق جنگل ها و نگهداری انجام شد و در خوزستان 31 هزار هکتار بیابان زدایی، 22 هزار هکتار آبخیزداری و 56 هزار هکتار اطفای حریق انجام شد که رشد خوبی را نسبت به سالیان گذشته داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2887 پروژه بیابان زدایی در کشور افتتاح می شود

2887 پروژه بیابان زدایی در کشور افتتاح می شود