مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 19:102020-11-19سياسي

شهروندان تبریزی در اجرای محدودیت ها همکاری کنند


فرماندار شهرستان تبریز ضمن درخواست از شهروندان جهت همکاری با عوامل اجرایی محدودیت ها، ابراز امیدواری کرد که با همراهی مردم بعد از دو هفته شاهد خروج شهرستان از وضعیت قرمز باشیم.

- بهروز مهدوی در جلسه ستاد کرونای شهرستان، با بیان این که در محدودیت های جدید، گروه های شغلی دو، سه و چهار از اول آذر ماه به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود، افزود: از روز شنبه اول آذر تنها گروه شغلی یک و با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت است.

وی با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا در تبریز گفت: از روز شنبه اول آذر ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از ساعت 9 شب تا 4 بامداد اجرا خواهد شد.

وی، تنها راه خروج از وضعیت قرمز را اجرای کامل این محدودیت ها دانست و افزود: اولویت اصلی ستاد کرونا، حفظ سلامتی مردم است و سخت گیری ها و اعمال محدودیت ها نیز به همین منظور اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری تبریز، فهرست مشاغل مشاغل گروه یک و مشاغل ضروری که در هیچ یک از وضعیت های سه گانه تعطیل نمی شود، به شرح زیر است: 1.

کارخانه های تولیدی، مراکز صنعتی و معدنی، کشاورزی، شیلات و خدمات وابسته؛ 2.

مراکز زیرساختی و حیاتی، مراکز تامین و توزیع آب، برق، گاز، مدیریت پسماند، فاضلاب و فعالیت های تصفیه و تهویه هوا، پالایشگاه ها و جایگاه های عرضه سوخت؛ 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان تبریزی در اجرای محدودیت ها همکاری کنند

شهروندان تبریزی در اجرای محدودیت ها همکاری کنند