مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 20:102020-11-19اقتصادي

اجرایی شدن تعمیرات جهادی در برق شیراز


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: همزمان با سراسر کشور، از امروز تعمیرات جهادی با عنوان مانور جهادی بی منت در شهرستان شیراز آغاز شده و تا پایان روز جمعه 30 آبان ادامه دارد.

- ایسنا/فارس معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: همزمان با سراسر کشور، از امروز تعمیرات جهادی با عنوان مانور جهادی بی منت در شهرستان شیراز آغاز شده و تا پایان روز جمعه 30 آبان ادامه دارد.

محمدرضا منصوری صبا پنجشنبه 29 آبان در جمع خبرنگاران گفت: اجرای مانور تعمیرات جهادی، با هدف ارتقا تاب آوری و قابلیت اطمینان شبکه های فشار متوسط و ضعیف، همزمان با سراسر کشور در 2 نقطه از شهرستان شیراز اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه وقوع حوادث و رخدادهای طبیعی نظیر بارندگی های شدید، طوفان، سیل، رعد و برق و .

منجر به بروز مشکلاتی در شبکه های برق می شود، گفت: با اجرای مانور جهادی و رفع مشکلات احصاء شده شبکه های فشار متوسط و ضعیف، امکان تامین برق مطمئن و پایدار در شرایط دشوار جوی و رخدادهای طبیعی را افزایش می دهیم.

منصوری صبا با یادآوری اینکه عیوب شبکه از قبل توسط تیمهای کارشناسی و مهندسی احصاء و مشخص شده است، گفت: این اقدام همه ساله در شرکت توزیع برق شیراز با استفاده از ظرفیت پیمانکاران اجرا می شد، امسال این مانور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی شدن تعمیرات جهادی در برق شیراز

اجرایی شدن تعمیرات جهادی در برق شیراز