مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 20:402020-11-19حوادث

اجرای طرح جمع آوری معتادان پرخطر در زنجان


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از اجرای طرح جمع آوری معتادان پرخطر و متجاهر در زنجان خبر داد.

- سعید بابایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای درخواست های مردمی و تامین امنیت مردم طرح شناسایی محل پاتوق معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان زنجان با رعایت تمامی سازوکارهای بهداشتی به اجرا در آمد.

وی از اجرای طرح پاکسازی و دستگیری معتادان پر خطر در مرکز شهر خبر داد و گفت: با اجرای این طرح هشت معتاد پرخطر به مرکز بازپروری معرفی شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان افزود: ماموران با اجرای این طرح هشت معتاد متجاهر و پرخطر را در شهر زنجان جمع آوری  و به مرکز بازپروری معرفی کردند.

بابایی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح از دستگیر شدگان مقادیری انواع مواد مخدر کشف شد، گفت: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی، این طرح و طرح های مشابه همچنان تداوم دارد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به مشارکت سایر سازمان های مسؤول در طول اجرای این طرح برای انجام تست کرونا، افزود: در این طرح با توجه به احتمال مبتلا بودن برخی معتادان به کرونا، طرح غربالگری ای افراد اجرا و معتادانی که تست کرونای آن ها مثبت باشد تحت درمان اداره بهداشت، درمان و آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جمع آوری معتادان پرخطر در زنجان

اجرای طرح جمع آوری معتادان پرخطر در زنجان