مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 20:402020-11-19اجتماعي

600 روز وعده برای احداث یک پل/ «پران پرویز» در هراس سیلاب دوباره


قریب به دو سال از وقوع سیلاب و تخریب پل روستای «پران پرویز» پلدختر می گذرد، اما همچنان اهالی این روستا چشم انتظار تحقق وعده های مسئولان برای احداث این پل هستند.

- پلدختر- قریب به دو سال از وقوع سیلاب و تخریب پل روستای پران پرویز پلدختر می گذرد، اما همچنان اهالی این روستا چشم انتظار تحقق وعده های مسئولان برای احداث این پل هستند.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: پل های کوچک و بزرگ در مسیر جاده پلدختر - خرم آباد که تنها راه امکان تردد و ارتباط اهالی روستاها با اطراف بود، همگی در سیلاب فروردین 1398 دست خوش طغیان رودخانه کشکان و تخریب شد به گونه ای که با فرو نشست رودخانه اسکلت و لاشه برخی از این پل ها بر اثر حجم سنگین آب حتی تا چند کیلومتر پایین تر از رودخانه مشاهده می شد.

پران پرویز به وقت سیلاب 2 سال پیش پل تخریب شده از سیل روستای پران پرویز یکی از این پل ها است که با گذشت حدود دو سال هنوز روند لاک پشتی داشته و تکمیل نشده، اهالی همچنان برای تردد مشکل اساسی دارند و در انتظار تحقق وعده های تو خالی مسئولان مانده اند، اهالی پران پرویز همچنان نگران سیلاب و قطعی ارتباط در فصل بارندگی هستند.

یک کشاورز روستای پران پرویز پلدختر در گفت و گو با خبرنگار مهر ، گفت: با توجه به شروع فصل بارندگی اهالی این روستای پر جمعیت با گذشت حدود دو سال از وقوع سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 روز وعده برای احداث یک پل/ «پران پرویز» در هراس سیلاب دوباره

600 روز وعده برای احداث یک پل/ «پران پرویز» در هراس سیلاب دوباره