مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 05:502020-11-20حوادث

سهم زنان از دستگیری اراذل و اوباش چقدر است؟


اراذل و اوباش مدتی است که دوباره به صدر خبرهای نیروی انتظامی برگشته اند چرا که برخورد با آنان به یکی از اولویت های پلیس بدل شده است، در این میان این سوال وجود دارد که آیا زنان نیز در میان این مجرمان جایی دارند؟.

- اراذل و اوباش مدتی است که دوباره به صدر خبرهای نیروی انتظامی برگشته اند چرا که برخورد با آنان به یکی از اولویت های پلیس بدل شده است، در این میان این سوال وجود دارد که آیا زنان نیز در میان این مجرمان جایی دارند؟.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نزدیک به دو دهه از زمان اجرای طرح های پرسروصدای برخورد با اراذل و اوباش گذشته و طی این مدت الگوی برخی از جرائم تغییرات زیادی کرده است، در همین مدت با توسعه فضای مجازی، پلیس فتا هم شکل گرفته و ازقضا بسیاری از اراذل و اوباش نیز به این فضا کوچ کرده اند تا در محیط صفر و یک لات کوچه های خلوت باشند.

در این مدت برخی از خبرها و گزارش های رسمی و غیررسمی حکایت از افزایش حضور زنان در برخی از جرائم نیز داشته، جرائمی که گرچه همچنان بیشترین دستگیری ها و جرائم در آن مربوط به مردان است، اما برخی از موارد نظیر سرقت و جرائم مرتبط با موادمخدر و .

سهم اندک زنان، کمی بیشتر شده است.

حال در شرایطی که برخورد با اراذل و اوباش دوباره به یکی از اولویت های اصلی پلیس بدل شده است، این سوال وجود دارد که چقدر از این اوباشگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم زنان از دستگیری اراذل و اوباش چقدر است؟

سهم زنان از دستگیری اراذل و اوباش چقدر است؟