مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 07:052020-11-20پزشكي

بستری روزانه 1000 بیمار کرونایی در تهران/چالش های کووید 19


معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، از بستری روزانه هزار بیمار کرونایی در بیمارستان های پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه دست آمد، تجمیع خدمات و یکسان سازی منابع در سطح استان تهران بود که بعد از تشکیل ستاد کرونا، تمام ظرفیت ها و منابع را ساماندهی و مورد استفاده قرار گرفت.

وی گفت: با پذیرش هزار بستری در طول شبانه روز، هیچ بیماری در پشت درهای بیمارستان نمانده و ما توانستیم تجمیع خدمات را به طور مشخص در سطح شهر تهران به انجام برسانیم.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، خاطرنشان کرد: وجود کرونا باعث شد تا نگاه ما نسبت به طراحی نوین بیمارستانی تغییر کند و با وجود مشکلات موجود، همکاری بین بخشی توسعه یاید و زیرساخت های مراکز درمانی تجهیز شود.

توکلی تصریح کرد: یکی از طرح های مورد نیاز در حوزه درمان و بهداشت، بحث تله مدیسین (درمان از راه دور) است که امیدواریم با توسعه کلینیک های مجازی این چالش برطرف و شرایط بهبود یابد.

وی با بیان اینکه دستاورد دیگر در دوران کرونا که جنبه اجتماعی داشت ایجاد مراکز مراقبتی و نقاهتگاهی در دوره اول بود و بخش خصوصی توانست رسالت اجتماعی خود را در این حوزه به خوبی ایفا کند، افزود: راه اندازی و تجهیز بخش آزمایشگاهی، خرید خدمت کامل از بخش خصوصی و توسعه شبکه آزمایشگاهی از دیگر دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری روزانه 1000 بیمار کرونایی در تهران/چالش های کووید 19

بستری روزانه 1000 بیمار کرونایی در تهران/چالش های کووید 19