مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 08:452020-11-20سياسي

لایحه بودجه تا 15 آذر تقدیم مجلس می شود


پیش بینی ما این است که امسال هم دولت در موعد قانونی و تا پانزدهم آذر لایحه بودجه سال آینده را تقدیم مجلس شورای اسلامی کند.

- معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: پیش بینی ما این است که امسال هم دولت در موعد قانونی و تا پانزدهم آذر لایحه بودجه سال آینده را تقدیم مجلس شورای اسلامی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه رییس جمهور بخشنامه بودجه را خیلی وقت پیش به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرده است، اظهار داشت: ستاد بودجه دولت هم از خیلی وقت پیش کارش را شروع کرده و دستگاه های اجرایی مدت زیادی است با سازمان برنامه و بودجه جلساتی برای تهیه و تنظیم بودجه های مربوطه دارند و در آن درآمدها و مصارف بررسی می شود.

وی با بیان اینکه تقریباً کل جلسه روز چهارشنبه دولت هم به بحث درباره لایحه بودجه سال آینده گذشت، گفت: در این جلسه مسئولان دستگاه های مختلف نظر خودشان را مطرح کردند.

معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: از هفته آینده جلسات نهایی کردن لایحه بودجه در دولت ادامه خواهد یافت و پیش بینی ما این است که امسال هم دولت در موعد قانونی و تا 15 آذر لایحه بودجه را تقدیم مجلس شورای اسلامی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه بودجه تا 15 آذر تقدیم مجلس می شود

لایحه بودجه تا 15 آذر تقدیم مجلس می شود