مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 09:052020-11-20سياسي

راه اندازی کارگروه فرهنگی مبارزه با مواد مخدر در کیش


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش بر لزوم راه اندازی کارگروهی در بستر فضای مجازی با رویکرد فرهنگی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جزیره برای جلوگیری از خطرات ناشی از سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، علی فائقی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش در دیدار با حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش، ضمن ارائه گزارش روند فعالیت های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در این منطقه بر اهمیت نقش حمایتی نهاد امام جمعه و معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد.

وی در خصوص راه اندازی کارگروهی در بستر فضای مجازی با رویکرد فرهنگی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه از خطرات ناشی از سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان ها میان برخی از ساکنین جزیره کیش و گردشگران گفت: با تشکیل کارگروهی متشکل از معاونت توسعه مدیریت و مدیریت فناوری و اطلاعات سازمان منطقه آزاد کیش در آینده نزدیک شاهد اقدامات تاثیر گذاری در این زمینه خواهیم بود.

حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش در ادامه این جلسه بر لزوم اهمیت مبارزه و پیشگیری از مصرف مواد مخدر در جامعه از جمله میان نوجوانان و جوانان در سطح کشور اشاره داشت و افزود: جزیره کیش به عنوان قطب گردشگری کشور و منطقه ای امن برای زندگی خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارگروه فرهنگی مبارزه با مواد مخدر در کیش

راه اندازی کارگروه فرهنگی مبارزه با مواد مخدر در کیش