مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 09:202020-11-20بين الملل

ادعای وکیل ترامپ: متحدان هوگو چاوز در تقلب انتخاباتی دست داشتند


وکیل رییس جمهور آمریکا در ادامه تلاش برای اثبات تقلب در انتخابات آمریکا مدعی شد، صاحبان شرکت تأمین کننده دستگاه های انتخاباتی، متحد دولت ونزوئلا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رودی جولیانی وکیل شخصی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا مدعی شد متحدان دولت ونزوئلا و جورج سوروس میلیاردر آمریکایی در تقلب های انتخاباتی دست داشته اند.

به نوشته نشریه نیوز ویک ، جولیانی در نشستی خبری مدعی شد، شرکت های دومینیون   و اسمارتمتیک که در سیستم های الکترونیک انتخاباتی تخصص دارند، در تقلب به نفع جو بایدن رقیب دموکرات ترامپ دست داشته اند.

وکیل ترامپ گفت: شرکتی که رأی های ما را می شمرد و روی آن ها کنترل داشت، تحت تملک دو ونزوئلایی است که متحدان هوگو چاوز [رییس جمهور پیشین] و [نیکلاس] مادورو [رییس جمهور فعلی این کشور] هستند و یک شرکت دیگر که رییس آن از نزدیکان و شرکای جورج سوروس بزرگ ترین حامی مالی حزب دموکرات، بزرگ ترین حامی مالی آنتیفا و [کمپین] جان سیاه پوستان اهمیت دارد است .

جولیانی در ادامه ادعاهایش گفت: آرای پستی کشور ما، توسط یک کشور خارجی و دوستان یکی از دشمنان ایالات متحده شمارش، محاسبه و دستکاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای وکیل ترامپ: متحدان هوگو چاوز در تقلب انتخاباتی دست داشتند

ادعای وکیل ترامپ: متحدان هوگو چاوز در تقلب انتخاباتی دست داشتند