مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 09:352020-11-20سياسي

هنوز نتوانسته ایم فلسفه را از حالت انتزاعی به کاربردی مبدل کنیم


مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی با اشاره به مولفه های تمدن سازی در جوامع اظهار کرد: هیچ جامعه ای بدون توجه به قدرت اندیشه و تفکر نمی تواند به هیج کدام از فاکتور های تمدن برسد.

- ایسنا/قم مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی با اشاره به مولفه های تمدن سازی در جوامع اظهار کرد: هیچ جامعه ای بدون توجه به قدرت اندیشه و تفکر نمی تواند به هیج کدام از فاکتور های تمدن برسد.

محمد باقر خراسانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا قم بیان کرد: در جهان مدرن که بعد از وقوع جنگ های جهانی شکل گرفته و کشورها به سمت توسعه در حرکت هستند، برای تحقق پیشرفت لاجرم باید از قوای اندیشه استفاده کرد.

وی در ادامه با اشاره به مولفه های مدرنیته در جوامع اظهار کرد: هیچ جامعه ای بدون توجه به قدرت اندیشه و تفکر نمی تواند به هیج کدام از فاکتور های تمدنی دست پیدا کند و لزوما برای ورود به عرصه تمدن سازی و جهان توسعه یافتگی و رقابت در فضای توسعه یافتگی باید به اندیشه توجه کرد و در این مسیر کشور هایی موفق خواهند شد که به مبانی علمی خود شان توجه لازم را داشته باشند.

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی گفت: سرعت تکامل کشورها در مسیر پیشرفت، در گرو داشتن الگوهای مناسب تفکر است که در دنیای امروز بحث فلسفه یک فضای جدید را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز نتوانسته ایم فلسفه را از حالت انتزاعی به کاربردی مبدل کنیم

هنوز نتوانسته ایم فلسفه را از حالت انتزاعی به کاربردی مبدل کنیم