مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 09:452020-11-20سياسي

خبر خوب قاضی مسعودی مقام /پرونده متهمان پتروشیمی در ایستگاه آخر


رییس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران ارزی و مفسدان اقتصادی از صدور بیش از 800 صفحه رای متهمان پرونده پتروشیمی خبر داده است.

-   گروه خبر خوب ؛ قاضی اسداله مسعودی مقام در این باره گفته است که برای پرونده پتروشیمی تقریبا 800 تا 900 صفحه رای صادر شده و از آنجایی که اعداد و ارقام زیاد است، هنوز در مرحله انشای رای هستیم .

پرونده پتروشمی 15 متهم دارد که متهم ردیف اول آن رضا حمزه لو مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی است و مرجان شیخ الاسلامی، محمدحسین شیرعلی، مهدی شریفی نیک نفس، سید امین قریشی سربستانی و علی اشرف ریاحی متهمان متواری آن هستند.

 آن طور که قاضی مسعودی مقام اعلام کرده؛ اتهام متهمان این پرونده مشارکت و معاونت در اخلال کلان اقتصادی در حوزه پتروشیمی و توزیع ارز حاصل از صادرات محصولات پتروشیمی به میزان 6 میلیارد و 656 میلیون یورو است.

این پرونده در 17 جلسه دادگاه علنی و به ریاست قاضی مسعودی مقام در شعبه سوم دادگاه ویژه جرائم اقتصادی رسیدگی شد.

 ادامه رسیدگی به پرونده مدیران سابق بانک مرکزی وی در پاسخ به سوال دیگری درباره آخرین وضع رسیدگی به پرونده متهم محسن صالحی از مدیران سابق بانک مرکزی و سایر متهمان این پرونده گفت: از آنجا که در رسیدگی های دادگاه و پرونده ها تداخل وجود دارد و مشغول رسیدگی پرونده های متهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب قاضی مسعودی مقام /پرونده متهمان پتروشیمی در ایستگاه آخر

خبر خوب قاضی مسعودی مقام /پرونده متهمان پتروشیمی در ایستگاه آخر