مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 09:502020-11-20سياسي

ثبات در بازار و کاهش قیمت ها مطالبه مهم مردم از مسئولان است


امام جمعه اسالم با گلایه از گرانی های افسار گسیخته در بازار کالاهای مورد نیاز مردم، گفت: ثبات در بازار و کاهش قیمت ها مطالبه مهم مردم از مسئولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش اسالم با تبریک ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی ایشان را یک عالم شیعه مجاهد و مبارز از نسل اهل بیت (ع) معرفی کرد که به عنوان یک امامزاده واجب التعظیم که علم و جهاد و هجرت را با هم در آمیخت مورد توجه مؤمنین است.

وی با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج با اشاره به اینکه بسیج یک نیروی پیشرو در ساختن کشور است، گفت: بسیج در واقع یک فرهنگ و یک تفکر است که اگر در ذهن و دل افراد جامعه بخصوص مسئولان و مجریان حاکم شود شاهد آبادانی کشور و قدرت روز افزون اقتدار ملی خواهیم شد چرا که تفکر بسیجی زیرساخت تمدن سازی و پیشرفت است.

حجت الاسلام باقری ملحق شدن ناو اقیانوس پیمای شهید رودکی به ناوگان نیروی دریایی سپاه پاسداران را نتیجه همین تفکر بسیجی دانست، افزود: دستیابی به پیشرفته ترین سلاح ها و تکنولوژی های نظامی پیشرفته در سخت ترین دوران تحریم مصداق پیشرو بودن در ساختن کشور است.

امام جمعه اسالم با اشاره به تصمیم جدید ستاد ملی مبارزه با فقط در تعطیل کردن و محدود سازی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات در بازار و کاهش قیمت ها مطالبه مهم مردم از مسئولان است

ثبات در بازار و کاهش قیمت ها مطالبه مهم مردم از مسئولان است