مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 11:152020-11-20سياسي

باید در جنگ تمام عیار اقتصادی صبر انقلابی داشت/اخلاص ویژگی فرهنگ بسیجی است


یک بسیجی آگاه است در جنگ تمام عیار اقتصادی که امپراطورهای اقتصادی کشور ایران را مورد هجمه های ناجوانمردانه قرار داده اند باید صبر انقلابی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رابر، حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه رابر با اشاره به عبادات استینافی اظهار داشت: در بین عبادات استینافی نماز جمعه به دلیل اجتماعی بودن و عمق تاثیر در راهبری فکری، فرهنگی و معنوی جامعه اسلام جایگاه ویژه ای دارد.

امام جمعه رابر با اشاره به مناسبت های پیش رو از جمله دهم ربیع الثانی سالروز ارتحال حضرت معصومه (س) گفت: هجرت تمدن ساز حضرت معصومه (س) به شهر قم به قدری مهم است که امام صادق(ع) بشارت وجود مبارک ایشان را قبل از میلاد پدر آن بانو بشارت دادند.

وی در بخش دیگر سخنانش با تبریک هفته بسیج به ویژگی های بسیج از منظر آیات قران کریم پرداخت و اظهار کرد: مهمترین ویژگی بسیجی نمونه، اخلاص و کار برای رضای خداوند متعال است که فرهنگ بسیجی به ما می آموزد کارها را باید برای رضای خدا انجام داد و کار دنیوی در فرهنگ بسیج جایگاهی ندارد.

علیدادی سلیمانی دومین شاخصه یک بسیجی از منظر قرآن کریم را ولایتمداری و اطاعت پذیری از حق برشمرد و افزود: یک بسیجی انقلابی به خوبی می داند درعصر غیبت باید ولایت فقیه که زعامت و رهبری جامعه اسلامی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در جنگ تمام عیار اقتصادی صبر انقلابی داشت/اخلاص ویژگی فرهنگ بسیجی است

باید در جنگ تمام عیار اقتصادی صبر انقلابی داشت/اخلاص ویژگی فرهنگ بسیجی است