مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 11:552020-11-20سياسي

آغاز طرح 4هزار ختم قرآن و 4 میلیون صلوات در یزد


همزمان با نخستین روز از هفته بسیج، طرح 4 هزار ختم قرآن کریم، 4 میلیون صلوات و 4 هزار چله زیارت عاشورا به یاد 4000 شهید استان یزد آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار محمدمهدی فرهنگ دوست، در مراسم آغاز چهار طرح کنگره ملی شهدا که با حضور استاندار و فرمانده ارشدسپاه الغدیر در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد، اظهار کرد: در تلاشیم که در کنار نشر فرهنگ ایثار و شهادت که هدف اصلی کنگره است، نهضت خدمت رسانی را به یاد شهدا در استان با انگیزه ریشه کنی قرار می دهیم.

سردار فرهنگ دوست تصریح کرد: یکی از مواردی که بزرگان ما همواره به آن تاکید داشته اند، واسطه قرار دادن بزرگان در دعاها برای ریشه کنی بلاهاست و نمونه بارز این موضوع را به خوبی در دوران دفاع مقدس شاهد بوده ایم.

وی ادامه داد: ما در دوران دفاع مقدس از نظر سلاح و تجهیزات و نیروی انسانی هیچ برتری بر دشمن مقابل خود نداشتیم و جنگ بسیار نابرابری بود اما آنچه ما را در دفاع مقدس پیروز کرد، روحیه جهادی بود.

سردار فرهنگ دوست ادامه داد: این روحیه جهادی چهار مشخصه توکل بخدا، توسل به اهل بیت، تبعیت پذیری بی چون و چرا از ولی فقیه زمان و وحدت و انسجام بین مردم و نیروهای مسلح را داشت که بسیار اثرگذار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح 4هزار ختم قرآن و 4 میلیون صلوات در یزد

آغاز طرح 4هزار ختم قرآن و 4 میلیون صلوات در یزد