مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 12:552020-11-20اقتصادي

دعوت استاندار کرمانشاه از مردم برای اهدای خون


استاندار کرمانشاه ظهر امروز ( جمعه، 30 آبان) با حضور در پایگاه انتقال خون در پویش مردمی اهدای خون شرکت کرد.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه ظهر امروز ( جمعه، 30 آبان) با حضور در پایگاه انتقال خون در پویش مردمی اهدای خون شرکت کرد.

هوشنگ بازوند که امروز برای اهدا خون به پایگاه انتقال خون کرمانشاه مراجعه کرد، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: راه اندازی پویش مردمی اهدای خون در پی کاهش ذخایر خونی و فرآورده های آن سبب شده مردم همه پای کار بیایند و به همنوعان کمک کنند.

وی افزود: با شیوع گسترده کرونا و کاهش میزان اهدای خون، کمبود ذخایر را مانند همه کشورها داریم، لذا از مردم تقاضا دارم برای نجات زندگی همنوعان مشارکت فعالانه ای در این پویش داشته باشند.

استاندار کرمانشاه به محیط کاملاً امن و ایمن پایگاه های انتقال خون برای حضور اهداء کنندگان خون اشاره کرد و گفت: امروز با حضور در این محیط اعلام می کنم که در پایگاه های انتقال پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت می شود و مردم با خیال راحت می توانند اهدای خون داشته باشند.

بازوند تشکیل کمپین های مردمی را برای اهدای خون اقدامی مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برای عبور از کرونا نیازمند همدلی، وفاق و همراهی همه هستیم و همنوعی که جانش به قطرات خون اهدا کنندگان بستگی دارد منتظر هدیه ای از جنس نوع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت استاندار کرمانشاه از مردم برای اهدای خون

دعوت استاندار کرمانشاه از مردم برای اهدای خون