مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 13:402020-11-20پزشكي

تاکید فرمانده سپاه خوزستان بر کنترل کرونا در بازارچه های اهواز


فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: بازارچه هایی در اهواز وجود دارد که هیچ جای کشور وجود ندارد؛ این بازارچه های بی حساب و کتاب، محل تکثیر ویروس هستند که باید ساماندهی شوند.

- ایسنا/خوزستان فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: بازارچه هایی در اهواز وجود دارد که هیچ جای کشور وجود ندارد؛ این بازارچه های بی حساب و کتاب، محل تکثیر ویروس هستند که باید ساماندهی شوند.

سردار حسن شاهوارپور در جلسه هماهنگی اعمال محدودیت های جدید کرونا در خوزستان که امروز (30 آبان ماه) در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: هنوز راه حل قطعی برای کنترل بیماری در دنیا کشف نشده است و همچنان کادر بهداشت و درمان شبانه روز در حال مجاهدت هستند که جای تشکر دارد و باید به آن ها کمک کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در زمان وقوع هر حادثه ای، باید مسئولان امر طرحی برای مقابله و ایجاد امید بین مردم داشته باشند در غیر این صورت شکست خورده ایم.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: طرح شهید سلیمانی یکی از راهکارهایی است که در پیشگیری از گسترش بیماری اثرگذار است و می تواند موج بستری ها در بیمارستان ها را کاهش دهد تا تلفات انسانی به حداقل برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید فرمانده سپاه خوزستان بر کنترل کرونا در بازارچه های اهواز

تاکید فرمانده سپاه خوزستان بر کنترل کرونا در بازارچه های اهواز