مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 17:352020-11-20سياسي

جوانان شاه کلید حل مشکلات داخلی هستند/ برخی آدرس غلط می دهند


فرصت خود ملت ایران و جوانان این کشور هستند که با مدیریت صحیح می توانند همه مشکلاتی که به کشور تحمیل شده را از بین ببرند.

- حجت الاسلام محسن ملک پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه مخالفت با آمریکای جنایت کار نماد استکبارستیزی ملت ایران است، گفت: عده ای به بهانه های پوچ و واهی بر طبل عزت سوزی به نام فرصت نکوبند.

امام جمعه فارسان ادامه داد: این ها که می گویید فرصت نیست، فرصت خود ملت ایران و جوانان این کشور هستند که با مدیریت صحیح می توانند همه مشکلاتی که با سوءتدبیر و مدیریت لیبرال و سکولار به کشور تحمیل شده را از بین ببرند.

وی افزود: اگر ایران اسلامی و مردم هوشمند ما با آمریکا مخالفت دارند ربطی به جناح چپ و جناح راست یا به این گروه و آن گروه ندارد که بعضی ها نشانی غلط می دهند و افکار عمومی را منحرف می کنند.

ملک پور با اشاره به اینکه مسؤولان باید توجهشان به داخل باشد، عنوان کرد: عده ای با عوام فریبی، دشمن را تطهیر نکنند.

وی توضیح داد: همه مشکلاتی که برای کشور فراهم شده مربوط به سیاست های استکباری نظام سلطه و آمریکاست و فرقی بین دموکرات و جمهوری خواه نیست.

امام جمعه فارسان گفت: بعضی از آقایان که برای گرفتار کردن کشور مدال هم گرفته اند دم از دوستی با این افراد می زنند، واقعاً اگر شما سیاست بلد باشید می دانید که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان شاه کلید حل مشکلات داخلی هستند/ برخی آدرس غلط می دهند

جوانان شاه کلید حل مشکلات داخلی هستند/ برخی آدرس غلط می دهند