مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 17:402020-11-20سياسي

طرح «مسجد سنگر سلامت» با وجود محدودیت های دوهفته ای پابرجا است


فرماندار مشهد با اشاره به اینکه نماز جماعت صرفاً در مساجد برگزار نمی شود، گفت: «مسجد سنگر سلامت» سلامت همچنان پابرجا است زیرا تجمعی در آنجا نیست و نیرو های بسیجی برای مدیریت محله در پایگاه ها استقرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، فرمانده سپاه امام رضا(ع) در 20 آبان سال جاری از اجرای طرح مسجد سنگر سلامت، بسیج محلی مقابله با می شود یا خیر؟ طرح مسجد سنگر سلامت همچنان پابرجا است محمدرضا هاشمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به اینکه صرفاً نماز جماعت در مساجد برگزار نمی شود، اظهار کرد: طرح   مسجد سنگر سلامت  همچنان پابرجا است زیرا تجمعی در آنجا نیست و نیرو های بسیجی برای مدیریت محله در پایگاه ها استقرار دارند.

وی تصریح کرد: از مردم عزیزم خواهش می کنم در دو هفته ای که طرح محدودیت را داریم، پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم به شرایط مطلوبی برسیم.

فرماندار مشهد با تأکید بر این مطلب تقریباً 114هزار کسبه در مشهد داریم که 45هزار نفر از آن ها جزو گروه شغلی الف هستند، بیان کرد: خوشبختانه 85 درصد از کسبه دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده اند، ضمناً افرادی که دغدغه تردد دارند می توانند با حمل و نقل عمومی رفت و آمد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «مسجد سنگر سلامت» با وجود محدودیت های دوهفته ای پابرجا است

طرح «مسجد سنگر سلامت» با وجود محدودیت های دوهفته ای پابرجا است