مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 17:452020-11-20اقتصادي

از مسافرت افراد مبتلا به کرونا جلوگیری می شود


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد از امروز کلیه مسافرین هواپیما و قطار بین شهری با بانک اطلاعاتی مبتلایان به ⁧‫کرونا‬⁩ تطابق داده می شوند و از جابجایی افراد مبتلا جلوگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندی پیش امیر ناظمی -رییس سازمان فناوری اطلاعات- اعلام کرد : طبق یک بررسی با وزارت بهداشت، مشخص شد 20 درصد مبتلایان به کرونا، قرنطینه را رعایت نمی کنند.

با ابلاغ وزارت بهداشت بر پایه دولت الکترونیکی، به زودی مبتلایان کووید 19 امکان استفاده از قطار بین شهری، پروازهای هواپیمایی و تاکسی های اینترنتی را در دوران بیماری و قرنطینه ندارند.

علیرضا رییسی -معاون بهداشت وزیر بهداشت- نیز اعلام کرد: در راستای اجرای بند 7 مصوبه جلسه چهل و دوم ستاد ملی مدیریت کرونا در مورد عدم جابجایی مسافران دارای تست کرونای مثبت و با عنایت به تسریع در قطع زنجیره انتقال کرونا، از تاریخ 28 آبان هرگونه جابجایی مسافر به صورت هوایی، زمینی و دریایی بدون دریافت نتیجه تست کرونا ممنوع است.

در این راستا محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- در توییتر نوشت: تحلیل های ما نشان می دهد طی دو روز اخیر، هشت درصد افزایش در سفرهای بین استانی داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مسافرت افراد مبتلا به کرونا جلوگیری می شود

از مسافرت افراد مبتلا به کرونا جلوگیری می شود