مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 18:552020-11-20اقتصادي

لزوم استفاده از کارگران بومی در طراحی سنگ های تزیینی


یک کارآفرین در زمینه سنگ های تزیینی و نما با اشاره به اینکه باید قدمی برای معضل بیکاری برداشته شود، گفت : تصمیم ما بر آن بوده که در تمام نقاط کارمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیر مجتمع سنگ کوه نور پارس در نشستی با اصحاب رسانه اظهار داشت: سنگ کوه نور پارس با هدف ایجاد کارآفرینی و ارائه مشاوره تخصصی به مردم و نمایش انواع سنگ های ساختمانی، تزیینی و نما در استان فارس آغاز به  فعالیت کرده است.

محمدرضا دهقانیان گفت: در آینده نزدیک دستگاه های cnc و فلز دروازه ای برای هماهنگ کردن اسلب ها جهت خدمت رسانی به مردم از کارخانه تا خانه راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 8 نفر به صورت مستقیم و 15 نفر به شکل غیرمستقیم در این مجتمع در حال فعالیت هستند، اضافه کرد: در آینده ای نزدیک توسط این مجتمع به صورت مجازی شاهد آموزش سنگ و مشاوره تخصصی آن هستیم و همچنین تا کمتر از دو ماه آینده سامانه فروش آنلاین کوه نور پارس نیز راه اندازی می شود.

 در ادامه مدیرعامل یک کارخانه گفت: سنگ های طبیعی که با توجه به مواد معدنی آن، آلاینده مضری برای سلامتی ندارند همچنین با توجه به تنوع رنگ و بافت و در دسترس بودن، معماران را با طیف وسیع انتخاب روبرو کرده که در قسمت های مختلف ساختمان کارایی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از کارگران بومی در طراحی سنگ های تزیینی

لزوم استفاده از کارگران بومی در طراحی سنگ های تزیینی