مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 21:152020-11-20ورزشي

باشگاه فولاد از محمود فکری شکایت می کند


مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان می گوید از محمود فکری به دلیل توهینی که به بازیکنان و کادرفنی این تیم داشته است، شکایت می کنند.

- ایسنا/خوزستان مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان می گوید از محمود فکری به دلیل توهینی که به بازیکنان و کادرفنی این تیم داشته است، شکایت می کنند.

عارف عارف نیا در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی از محمود فکری پس از دیدار فولادخوزستان برابر استقلال، گفت: باشگاه فولادخوزستان امروز (شنبه) و در اولین فرصت از محمود فکری سرمربی استقلال به دلیل توهینی که به بازیکنان، کادرفنی و باشگاه فولاد انجام داده است به کمیته اخلاق و مراجع قضایی شکایت خواهد کرد.

مستندات و فیلم این توهین نیز در اختیار کمیته اخلاق قرار خواهد گرفت تا در این خصوص تصمیم گیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، وی ادامه داد: تیم فولاد با نمایشی درخشان و اخلاق مدار درون و بیرون زمین موفق شد تا در این بازی به پیروزی برسد و به هیچ وجه این توهین انجام شده به باشگاه فولاد را بر نمی تابیم.

در حالی که فرهنگ نیم قرن اخلاق مداری در باشگاه استقلال همواره سرلوحه عملکرد اخلاقی مربیان بزرگ آن باشگاه و هواداران آن بوده، اجازه نمی دهیم این سابقه درخشان اخلاقی تحت الشعاع رفتار توهین آمیز محمود فکری قرار بگیرد، مربیان بزرگی مانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه فولاد از محمود فکری شکایت می کند

باشگاه فولاد از محمود فکری شکایت می کند