مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 21:202020-11-20پزشكي

«ملک زاده» معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت استعفا کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، متن نامه استعفای دکتر رضا ملک زاده در صفحه شخصی وی منتشر شده است.

در این نامه آمده است: بدین وسیله مراتب استعفای خود از مسئولیت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را به دلایل زیر اعلام می دارم: - ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت استعفا کرد معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به دلیل آنچه مدیریت بسیار غلط و پر نقص پاندمی کرونا نامید، از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، متن نامه استعفای دکتر رضا ملک زاده در صفحه شخصی وی منتشر شده است.

در این نامه آمده است: بدین وسیله مراتب استعفای خود از مسئولیت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را به دلایل زیر اعلام می دارم: مدیریت بسیار غلط، پرنقص در پاندمی کرونا که به دلیل عدم مشورت و توجه شما به توصیه ها و هشدارهای متخصصان و محققان نظام سلامت، موجب تلفات انسانی بسیار در ایران شده است و در عین حال مدعی درس مدیریت بحران کرونا دادن به سایر کشورها هستید.

اظهارات غیر علمی و ناشی از شتابزدگی جنابعالی در مورد تولید واکسن ایرانی کرونا که هنوز در حال طی مراحل اولیه بوده و شما مدعی معرکه گرفتن برای تولید آن شده اید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ملک زاده» معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت استعفا کرد

«ملک زاده» معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت استعفا کرد