مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 04:252020-11-21سياسي

170 جهادگر آماده حضور در بیمارستان های کرونایی خراسان شمالی هستند


دبیر مجمع جهادگران خراسان شمالی از ساماندهی 170 داوطلب بسیجی برای حضور در خط مقدم مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: کرونا با حضور خالصانه نیروهای انقلابی در کنار کادر درمان مهار می شود.

- اصغر صابریان در میان جوانان و سایر جهادگران شکل بگیرد که بحمدالله در ادامه سه مرحله رزمایش کمک مومنانه و ساعت ها فعالیت در عفونت زدایی معابر سطح شهر و نیز شیفت ایثار در این مقطع نیز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی 170 نفر از جهادگران در نخستین مرحله برای ورود به بیمارستان ها سازماندهی شدند.

صابریان تصریح کرد: این روند با توجه به اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی استان همچنان ادامه خواهد داشت.

دبیر مجمع جهادگران خراسان شمالی بیان داشت: در این مرحله بیمارستان امام حسن علیه السلام بجنورد و بیمارستان هاشمی شهرستان شیروان در اولویت حضور جهادگران خواهند بود و شیفت خدمت برای جهادگران سلامت در حال برنامه ریزی است.

این دانشجوی جهادی یکی از مهمترین ظرفیت های نظام اسلامی را ظرفیت جهاد دانست و گفت: جهادگران طبق وظیفه انقلابی خود در تمام بحران ها در کنار مردم خواهند بود.

وی در انتها تاکید کرد: خراسان شمالی دارای بیش از 1600 گروه جهادی مردمی و بسیج است که علاوه بر فعالیت های گسترده در بحران ها، بلایای طبیعی و فعالیت حاشیه شهر و محرومیت زدایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170 جهادگر آماده حضور در بیمارستان های کرونایی خراسان شمالی هستند

170 جهادگر آماده حضور در بیمارستان های کرونایی خراسان شمالی هستند