مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 04:352020-11-21سياسي

جهادگری فرهنگی با وقف کتاب/جوان ها بیشتر استقبال کردند


کتاب همان راه حل فراموش شده اکثر مشکلات جوامع بشری است دوست ثروتمندی که دریایی از آگاهی را به روی ما باز می کند امروز که فرهنگ کتاب خوانی در جامعه ما کم رنگ شده جوانان ماسالی با اجرای طرح وقف کتاب ولیعصر (عج) بذر آگاهی را در دل نسل جوان می کارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ماسال، کتاب یعنی چشمه زاینده آگاهی، چشمه ای که از روز اول در حال جوشش است و هیچ گاه خشک نخواهد شد، کتاب همان راه تعالی انسان است، کتاب یعنی دوست ثروتمندی که هیچ گاه بخل نمی ورزد و با ثروت بی انتهای خود بشر را لبریز از بینش و تفکر و آگاهی می کند.

از زمانی که تکنولوژی پا به عرصه نهاد همواره جایگزین هایی برای کتاب به وجود آمد، جایگزین هایی که هدفشان انتشار علم و آگاهی بود اما هیچ گاه نتوانستند جای کتاب را پرکرده و وظیفه آن را تمام و کمال به دوش بکشد؛  هرچند که زمان بگذرد و هرچقدر هم که علم پیش رفت کند کتاب همیشه با همان ظاهر ساده خود تنها همراه و همگام و دلسوز نسل بشر است.

بنا بر آمار نیمی از مردم ایران کتاب می خوانند و ازاین بین سهم جوانان در طول هفته کمتر از چهار ساعت است و این گزاره اصلاً مطلوب نیست،  پس از شیوع بیماری منحوس با کمک خیرین طرحی را شروع کردند که امروز بیش از پنج ماه از این مطلب می گذرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگری فرهنگی با وقف کتاب/جوان ها بیشتر استقبال کردند

جهادگری فرهنگی با وقف کتاب/جوان ها بیشتر استقبال کردند