مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 04:452020-11-21بين الملل

گفت وگو با قاچاقچی هوبره در خراسان جنوبی


برایش دام می گذارند تا زنده شکار شوند؛ گاهی تا چند روز دست و پا می زنند بدون آب و غذا؛ شکار می شوند توسط بومیانی که ارزشش را می دانند اما از روی فقر، - ایسنا/خراسان جنوبی برایش دام می گذارند تا زنده شکار شوند؛ گاهی تا چند روز دست و پا می زنند بدون آب و غذا؛ شکار می شوند توسط بومیانی که ارزشش را می دانند اما از روی فقر، دست و پایش را می بندند و در قالب جعبه های موز به بندرعباس و بوشهر می فرستند و از آنجا به کشورهای عربی صادر می شوند.

هوبره هایی که زنده شکار می شوند اما در راه کشورهای عربی دوام نمی آورند؛ می میرند و یا مریض می شوند، آنها هم که جان سالم به در می برند، ذخیره های ژنتیکی این پرنده ایرانی است که بدست مافیای قاچاق از کشور خارج می شوند؛ مافیایی که هیچ گاه دستگیر نمی شوند و سالهاست کارشان همین است.

از درامد 2 میلیونی تا 15 میلیون تومانی قاچاق هوبره در خراسان جنوبی یکی از شکارچیان که چوپانی از اهالی زیرکوه است به ایسنا گفت: یک هوبره را از فردی ناشناس از اهالی حاجی آباد به قیمت یک میلیون و 800 هزار تومان خریداری کردم و بعد تماس تلفنی با من گرفته شد تا هوبره را از من بخرند.

وی که ماموران انتظامی پنج قطعه هوبره از خانه وی کشف کرده اند، می گوید: در بیابان به چرای گوسفندان مشغول بودم و شب که به خانه آمدم ماموران نیروی انتظامی بازرسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگو با قاچاقچی هوبره در خراسان جنوبی

گفت وگو با قاچاقچی هوبره در خراسان جنوبی