مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 04:552020-11-21سياسي

ارائه مشاوره رایگان اساتید دانشگاه به زائران


همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت عبدالعظیم (ع)، امکان مشاوره رایگان هشتاد نخبه و استاد دانشگاه که خادم افتخاری این بارگاه ملکوتی هستند به زائرین و مجاورین آستان مقدس فراهم گردید.

- همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت عبدالعظیم (ع)، امکان مشاوره رایگان هشتاد نخبه و استاد دانشگاه که خادم افتخاری این بارگاه ملکوتی هستند به زائرین و مجاورین آستان مقدس فراهم گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امکان مشاوره رایگان هشتاد نخبه و استاد دانشگاه که خادم افتخاری این بارگاه ملکوتی هستند به زائرین و مجاورین آستان مقدس فراهم گردید.

این اساتید خادم بر اساس تخصص های علمی و فردی، با همکاری و فعالیت در کارگروه های مختلف، به خدمت در آستان مقدس و عامه مردم برای مشاوره های تخصصی خواهند پرداخت.

گفتنی است که در سال گذشته، با حضور چهره های برجسته علمی و اجرایی همچون معاون وزیر علوم و تحقیقات، رییس دانشگاه علم و صنعت، مدیران ستادی دانشگاه و رؤسای تعدادی از دانشکده ها، قریب هشتاد نفر از اساتید پژوهشگر برتر دانشگاه، ضمن دیدار و تشکیل جلسه با تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام، به عنوان خادم افتخاری آستان، همکاری خود را آغاز نموده و با توجه به فرا رسیدن هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم علیه السلام قرار است بموازات انجام وظایف محوله،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه مشاوره رایگان اساتید دانشگاه به زائران

ارائه مشاوره رایگان اساتید دانشگاه به زائران