مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 05:052020-11-21سياسي

آستان قدس باید با جذب حداکثری نخبگان در کادرسازی برای انقلاب ایفای نقش کند


آستان قدس رضوی باید با جذب حداکثری نخبگان در کادرسازی برای انقلاب ایفای نقش کند و این آستان مقدس به مرکزی برای پرورش و کادرسازی نیرو برای انقلاب و نظام مقدس اسلامی مبدل شود.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی باید با جذب حداکثری نخبگان در کادرسازی برای انقلاب ایفای نقش کند و این آستان مقدس به مرکزی برای پرورش و کادرسازی نیرو برای انقلاب و نظام مقدس اسلامی مبدل شود.

حجت الاسلام احمد مروی در جلسه شورای معاونین بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، با تأکید بر اهمیت شناسایی استعدادهای برتر و جذب نخبگان در جهت فراهم آوردن رشد و تعالی هرچه بیشتر آنان، اظهار کرد: جذب منابع انسانی نخبه، استعدادهای برتر و فراهم آوردن شرایط استفاده از ظرفیت آن ها در آستان قدس بسیار حائز اهمیت است؛ این دستگاه مقدس باید به مرکزی برای پرورش و کادرسازی نیرو برای انقلاب و نظام مقدس اسلامی مبدل شود.

وی بنیاد بهره وری موقوفات را مرکز ثقل انجام وظایف آستان قدس در حوزه وقف معرفی کرد و با اشاره به تأثیرگذاری بیشتر حسن عمل در بهره وری مناسب از موقوفات، نسبت به اقدامات تبلیغاتی و رسانه ای برای توسعه فرهنگ وقف در جامعه، افزود: ارتقاء بهره وری در موقوفات و استفاده مناسب از منابع وقفی، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستان قدس باید با جذب حداکثری نخبگان در کادرسازی برای انقلاب ایفای نقش کند

آستان قدس باید با جذب حداکثری نخبگان در کادرسازی برای انقلاب ایفای نقش کند