مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 05:352020-11-21پزشكي

همه اطلاعاتی که ملک زاده به بیگانگان داد/ از مطالعات کوهورت تا کرونا


دکتر ملک زاده اطلاعات بیش از 3000 بیمار کرونایی را به کشورهایی داده که تجربه ثابت کرده اگر هم داروی درمان کرونا را کشف کنند قطعاً داروی مورد نظر را در اختیار ایران قرار نخواهند داد.

- رضا ملک زاده معاون وزارت بهداشت، در حالی از سمت خود استعفا داد که در سه دهه اخیر علاقه وافری به انجام مطالعات بالینی بر روی ایرانیان و ارائه اطلاعات آن به بیگانگان داشته است.

رضا ملک زاده معاون وزارت بهداشت، شب شنبه با استعفا از این وزارتخانه، در توضیحات مفصلی دلایل این استعفا را توضیح داده است.

ملک زاده در متنی که منتشر کرده که به طرح مطالعات کوهورت اشاره کرده و درباره آن اینطور نوشته است: در خصوص مطالعات اپیدمیولوژی کووید -19 نیز در حالی توان پژوهشگران ایران در این حیطه را زیر سوال برده اید که ایران سابقه مطالعات کوهورت آینده نگر وسیع را داشته و به مطالعات ملی اپیدمیولوژی آینده نگر در جهان شناخته شده است و تلاش های علمی ایران در این نوع مطالعات به همکاری های علمی بی شمار و دستاوردها و افتخارات ملی و بین المللی ماندگار انجامیده است.

مطالعات اپیدمیولوژیک کووید -19 به پشتوانه تجارب در چنین مطالعاتی در حال انجام است.

به گفته کارشناسان، بر اساس مطالعات ژنتیکی در ایران حدود 18 قومیت مختلف و تنوع ژنتیکی وجود دارد با وجود این، تقریباً در تمام شهرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه اطلاعاتی که ملک زاده به بیگانگان داد/ از مطالعات کوهورت تا کرونا

همه اطلاعاتی که ملک زاده به بیگانگان داد/ از مطالعات کوهورت تا کرونا