مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 06:102020-11-21اقتصادي

نحوه فعالیت کارکنان آموزش و پرورش در محدودیت های کرونایی


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: شرایط حضور کارکنان حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش در ادارات سطح کشور در طول دو هفته آتی همچون سایر دستگاه های اجرایی خواهد بود.

- معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: شرایط حضور کارکنان حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش در ادارات سطح کشور در طول دو هفته آتی همچون سایر دستگاه های اجرایی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اللهیار ترکمن با بیان اینکه ملاک آموزش و پرورش برای حضور کارکنان ستادی همان بخش نامه 27 آبان ماه جاری سازمان اداری و استخدامی کشوری است، گفت: بر اساس مفاد این بخشنامه عمل می کنیم چراکه ستاد ملی کرونا بالاترین مرجع سیاست گذاری و برنامه ریزی در شرایط کرونایی کشور است.

وی با تاکید بر اینکه، این بخشنامه برای کارکنان اداری است و شامل حوزه آموزشی وزارت آموزش و پرورش نمی شود، گفت: در این بخشنامه به صراحت نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی و ادارات مرکز، استان و شهرستان در شرایط سه گانه زرد، نارنجی و قرمز مشخص شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در ادامه تاکید کرد: البته در این مدت مدیران مدارس باید بر روند ارایه خدمات آموزش مجازی و اطمینان از استمرار آن در بستر فضای مجازی اطمینان حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه فعالیت کارکنان آموزش و پرورش در محدودیت های کرونایی

نحوه فعالیت کارکنان آموزش و پرورش در محدودیت های کرونایی