مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 06:352020-11-21سياسي

کرونا؛ عامل پوست ‎اندازی فرهنگ اقتصادی


از دست دادن زمان در ایام پوست اندازی و دگردیسی فرهنگ اقتصادی جامعه، هر روز بیش از پیش روش های نخ نما شده مدیریتی را به چالش کشیده و مشاغل سنتی را که بی توجه به نکات علمی و نوین در باتلاق کرونا در حال دست و پا زدن هستند، - ایسنا/خراسان رضوی یک فعال اقتصادی گفت: از دست دادن زمان در ایام پوست اندازی و دگردیسی فرهنگ اقتصادی جامعه، هر روز بیش از پیش روش های نخ نما شده مدیریتی را به چالش کشیده و مشاغل سنتی را که بی توجه به نکات علمی و نوین در باتلاق کرونا در حال دست و پا زدن هستند، به پایان حیاتشان نزدیک تر خواهد کرد.

محمدابراهیم احمدی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تاثیر کرونا بر اقتصاد، اظهار کرد: دلیل وقوع آسیب های وارده به کسب و کارها در دوران کرونا در سراسر جهان به ویژه در کشور ما این است که اولا این مشاغل بسیار سنتی اداره می شدند و ثانیا فرهنگ خرید و فروش در کشور ما یک فرهنگ قدیمی بوده و هست.

منظور از اداره مشاغل به شیوه سنتی این است که دیدگاه های بسیاری از کارآفرینان ما نسبت به شروط لازم برای راه اندازی یک کسب و کار موفق، اشتباه است.

وی در خصوص دیدگاه های اشتباه کارآفرینان و راه های برون رفت از این موضوعات گفت: کارآفرینی برای بسیاری از افراد کاری بزرگ جلوه می کند که نیاز به سرمایه گذاری بسیار زیادی دارد، زیرا آن ها تصور می کنند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا؛ عامل پوست ‎اندازی فرهنگ اقتصادی

کرونا؛ عامل پوست ‎اندازی فرهنگ اقتصادی