مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 06:402020-11-21ورزشي

جشنواره طنز «خش دلانه» یزد در فضای مجازی برگزار می شود


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد از برگزاری دومین دوره جشنواره طنز و استند آپ کمدی «خش دلانه» یزد در فضای مجازی خبر داد.

- یزدـ رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد از برگزاری دومین دوره جشنواره طنز و استند آپ کمدی خش دلانه یزد در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، همدلی و مشارکت اجتماعی، آسیب های اجتماعی، امید و افزایش نشاط و ارتقاء و تحکیم بنیان خانواده طراحی شده است.

ملازینلی با بیان اینکه دومین دوره جشنواره خش دلانه فرصتی برای نمایش استعدادهای نهفته در عرصه طنز و استندآپ کمدی است، اظهار داشت: یکی از رسالت های سازمان، اجرای برنامه هایی در راستای افزایش نشاط اجتماعی است و با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه، این برنامه برخلاف سال گذشته که در سطح شهر و پارک ها برگزار شد، امسال به صورت کامل در فضای مجازی اجرایی می شود.

ملازینلی تصریح کرد: با توجه به برگزاری کنگره 4 هزار شهید استان در اسفند ماه، بخش ویژه ای با عنوان نمایش طنز جبهه و دفاع مقدس در این جشنواره در نظر گرفته شده است.

معاون شهردار یزد، آخرین مهلت ارسال اثار به دبیرخانه جشنواره را 15 آذرماه اعلام کرد و گفت: اعلام نتایج آثار پذیرفته شده 20 آذرماه، برگزاری و نمایش آثار 25 تا 27 آذرماه و آیین اختتامیه مجازی آن 28 آذرماه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره طنز «خش دلانه» یزد در فضای مجازی برگزار می شود

جشنواره طنز «خش دلانه» یزد در فضای مجازی برگزار می شود