مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 07:002020-11-21ورزشي

حضور نمایندگان مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان در تمرین سپیدرود


سپیدرودیها در تمرین صبح روز آدینه خود میزبان نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلانشهر رشت، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و رییس هیات فوتبال استان گیلان بودند.

- جی پلاس، سردار علی آقازاده و محمدرضا احمدی دو نماینده مردم رشت در مجلس، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، فرامرز الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان و مهدی آقازاده مدیرعامل باشگاه سپیدرود در این تمرین شرکت داشتند.

در این جلسه خانوم مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در ارتباط با روند آماده سازی ورزشگاه عضدی و مشکلات پیشرو برای نمایندگان مجلس توضیحاتی ارایه کرد و مهمترین مشکل بازسازی ورزشگاه عضدی را نداشتن بودجه برای ترمیم چمن ورزشگاه دانست و گفت: در حین ساخت سکوهای ورزشگاه باید چمن هم فرسوده شده تعویض شود و برای این کار نیاز به سه میلیارد تومان بودجه اضافی می باشد.

وی روند بازسازی را مثبت خواند و کفت: ما دوست داشتیم یک پیمانکار بومی این پروژه را انجام دهد و اعتبارات لازم را جذب کردیم اما در اسناد مناقصه چمن گنجانده نشده و اگر این بودجه دیده شود ظرف یک ماه چمن هم تعویض می شود و داشتن ورزشگاه عضدی برلی سپیدرود یک امتیاز ویژه هست و به خصوص که سپیدرودی ها به دلیل نتایج خوبی که در سال های گذشته در عضدی کسب کردند این ورزشگاه را خوش یمن و شانس خود می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نمایندگان مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان در تمرین سپیدرود

حضور نمایندگان مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان در تمرین سپیدرود